شرح پویش
سلام عزیزهای دل 💕
امروز به مناسبت میلاد امامهای مهربانمون، قراره با کمک مربیها یک دسر خوشمزه درست کنیم و کنار هم لحظههای قشنگ بسازیم.
👩🍳👦 با همراهی مربیها، ژلههای رنگی رو آماده میکنیم و اگر دوست داشتیم،
بستنی یا خامه اضافه میکنیم تا دسرمون خوشگلتر و خوشمزهتر بشه 🍧
بعدش همهی مواد رو داخل قالب میریزیم 🧁 و منتظر میمونیم تا ژلهها ببندن.
وقتی ژلهها آماده شدن، مربیها اونها رو به تکههای کوچولو تقسیم میکنن و
بعدش دور هم میشینیم، دسرمون رو با پخش مولودیهای شاد میخوریم 🌸
موقع درست کردن دسرها با هم دربارهی خوبیها و رفتارهای قشنگ امامها گفتوگو میکنیم و یاد میگیریم که شادیهامون رو با هم تقسیم کنیم.
هدف این پویش چیه؟
آشنایی بچهها با مناسبتهای مذهبی و ماندگار شدن این روزهای قشنگ در ذهنشون
تقویت صبر، همکاری و کار گروهی
ایجاد گفتوگوهای آزاد و شنیدن سؤالها و ایدههای بچهها هنگام درست کردن ژله
🌱 چون باور داریم تجربههای ساده و شاد، عمیقترین یادگیریها رو میسازن.
شما میتونین ویدئو و عکسهاتون رو از همین صفحه برامون ارسال کنید.

