آشپزی
پویش

آشپزی

شرح پویش

سلام عزیزهای دل 💕

امروز به مناسبت میلاد امام‌های مهربانمون، قراره با کمک مربی‌ها یک دسر خوشمزه درست کنیم و کنار هم لحظه‌های قشنگ بسازیم.

👩‍🍳👦 با همراهی مربی‌ها، ژله‌های رنگی رو آماده می‌کنیم و اگر دوست داشتیم،

بستنی یا خامه اضافه می‌کنیم تا دسرمون خوشگل‌تر و خوشمزه‌تر بشه 🍧

بعدش همه‌ی مواد رو داخل قالب می‌ریزیم 🧁 و منتظر می‌مونیم تا ژله‌ها ببندن.

وقتی ژله‌ها آماده شدن، مربی‌ها اون‌ها رو به تکه‌های کوچولو تقسیم می‌کنن و

بعدش دور هم می‌شینیم، دسرمون رو با پخش مولودی‌های شاد می‌خوریم 🌸

موقع درست کردن دسرها با هم درباره‌ی خوبی‌ها و رفتارهای قشنگ امام‌ها گفت‌وگو می‌کنیم و یاد می‌گیریم که شادی‌هامون رو با هم تقسیم کنیم.

هدف این پویش چیه؟

آشنایی بچه‌ها با مناسبت‌های مذهبی و ماندگار شدن این روزهای قشنگ در ذهنشون

تقویت صبر، همکاری و کار گروهی

ایجاد گفت‌وگوهای آزاد و شنیدن سؤال‌ها و ایده‌های بچه‌ها هنگام درست کردن ژله

🌱 چون باور داریم تجربه‌های ساده و شاد، عمیق‌ترین یادگیری‌ها رو می‌سازن.

شما می‌تونین ویدئو و عکس‌هاتون رو از همین صفحه برامون ارسال کنید.

اهداف آموزشی
۴
لوازم
۳
کتاب / ماه
— · —

اهداف آموزشی

لوازم پویش