شرح پویش
سلام بچههای عزیز بیرون پنجره رو نگاه کردین؟! بنظر شما بیرون چه تغییری کرده؟
یه روز صبح که از خواب بیدار شدم، از پنجره به بیرون نگاه کردم و دیدم چقدر همهچیز عوض شده! برگهای درختها ریخته بودن و از آسمون، گولههای برف ناز، آرومآروم پایین میاومدن… میدونید چرا؟ چون زمستون اومده! 🌨️ حالا وقتی برف میاد، وقت چی میشه؟
آفرین! آدمبرفی درست کردن! 👏⛄ بیاید با هم یک آدمبرفی بسازیم: اول یک لیوان یکبارمصرف بردارین و با رنگ گواش سفید اون رو کامل رنگ کنین.🎨این لیوان سفید، بدن آدمبرفی ماست.☃️ دایرهی کاغذیای که مربی بهتون داده، سر آدمبرفی شماست. هر جور که دوست دارین، چشمها، بینی و لبخندش رو نقاشی کنین. 😊🖍️ حالا دایرهی کاغذی رو روی یک چوب بستنی بچسبونین و چوب بستنی رو داخل لیوان بذارین. آدمبرفی قشنگ شما آمادهی برفبازیه! ⛄💙 در آخر میتونین با هم، روی یک مقوای بزرگ و با کلی پنبهی سفید، یک خانهی برفی برای همهی آدمبرفیهای کلاس درست کنین. 🏠❄️
یادتون باشه ما منتظر دیدن عکس آدمبرفیهاتون هستیم! پس برامون همینجا عکسها رو بفرستین!

