شرح پویش
سلام سلام نازنینها!😍
اگه گفتید ما الان نزدیک تولد چه امامی هستیم؟!🎈✨
درسته! نزدیک تولد امام مهدی مهربون ! ❤️
امام مهدی ما یه روزی برمی گردن😊 و دنیامون رو نورانی میکنن🌠، همه بدی ها و سیاهی هارو از در و دیوار دنیا پاک میکنن.
وقتی بیان بچهها میدونین چی میشه؟🤔
دنیا میشه یه جای قشنگ، پر از خوبی و مهربونی!☺️🥳
حالا می خوایم باهمدیگه این شعر رو بهشون هدیه بدیم:
مژده مژده بچهها
عید اومده غنچهها
شده نیمه شعبان
اومد امام زمان
اون مرد آسمونی
همون که با ظهورش
دنیا میشه نورانی
بیاید بیاید بچهها
وقت نماز و دعا
ظهور حضرتش را
همه بخوایم از خدا
بعد خوندن شعر میتونیم دستمون رو رنگی کنیم🖐️، روی یه مقوای سفید بزرگ بذاریم تا نشونه ای باشه، برای اینکه قول بدیم تا به همدیگه خوبی کنیم و برای ظهور اماممون دعا کنیم🙏.
می تونین قولهاتون رو به مربیتون بگین، تا توی دستهای کوچک رنگیتون بنویسه. قولهایی مثل کمک کردن به مامان و بابا، مهربونی کردن و ...☺️
راستی یادتون باشه ما منتظر عکس و فیلم شما هستیم!😍

