شرح پویش
سلام به امیدهای ایران!🇮🇷
حالتون خوبه؟ آمادهاین یک کاردستی بسازیم؟✨
امروز قراره با هم بادبادکهای رنگی 🎉 درست کنیم و روی اونها آرزوهای قشنگ و مثبت خودمون رو نقاشی کنیم.
دوست دارین چه چیزهای خوبی توی دنیا، توی شهرمون یا برای آدمها اتفاق بیفته؟
بیاین این آرزوهای قشنگ رو روی بادبادکها بیاریم!😍
اول از مربیمون وسایل لازم رو میگیریم:
کاغذ رنگی یا مقوای سبک، نی یا چوببستنی، نخ یا روبان، قیچی، چسب و مداد رنگی.✏️✂️
بعد با کمک مربی:
شکل بادبادک رو روی کاغذ میکشیم و میبُریم. دو نی یا چوببستنی رو به شکل ضربدر روی بادبادک میچسبونیم تا محکم بشه. پایین بادبادک رو با روبان یا کاغذهای رنگی خوشگل تزئین میکنیم. حالا نوبت نقاشی و آرزوی قشنگمون روی بادبادکه! وقتی بادبادکها آماده شد،
اگر اندازهش بزرگ بود، میتونیم براش نخ ببندیم و توی حیاط بدویم تا بالا بره؛🌠
اگر کوچیک بود، میچسبونیمش روی یک مقوای آبی و یک آسمان رنگی توی کلاس درست میکنیم.❤️
یادتون نره از بادبادکهاتون عکس بگیرین و برای ما بفرستین!
منتظریم ببینیم آرزوی شما برای ایران چه شکلیه!

