شرح پویش
سلام بچههای مهربون!
امروز قراره باهمدیگه نقاشی کنیم!🎨
بچهها! این ماه برای ما مسلمونها پر از شادی و تولده! 🎂✨
تولد🎈 کسایی که کلی ما رو دوست داشتن 😇 و به دیگران کمک میکردن! ☺️ ما میتونیم با خوندن داستانهایی که دربارشون هست، یه عالمه چیزهای خوب یاد بگیریم.❤️
اگه گفتید قراره با قلمو و آبرنگ چی کار کنیم؟! اول خوب خوب فکر کنید! 🤔 خوب فکراتون رو کردین؟!☺️
حالا دست به کارشین و یه نقاشی برای امامهای مهربونمون بکشین.🥳
این نقاشی میتونه یه گل، کیک تولد یا هر هدیه ای که شما دوست دارین بدین باشه.🎁
مهم این هست که شما با خلاقیت خودتون، هر نقاشی🎨 که دوست دارین بکشین.
حواستون باشه بعدا بذارینش یه جا تا خشک بشه و جایی رو رنگی نکنه!
ما منتظر نقاشیهای شما هستیم.😍
تصاویر نقاشی رو میتونین از قسمت پایین، همونجا که نوشته شده ارسال تصویر یا ویدئو بفرستین.📷
اهداف آموزشی
۴
لوازم
۳
کتاب / ماه
— · —

