هفته چهارم
خرداد • ۰ فعالیت • ۰ هدف آموزشی • ۰ ابزار
قصهی هفته

جنگل امید
یک سال از روزی که سنجابها 🐿️ با کمک انسانها 👦👧 درختهای جدید 🌱🌳 را کاشته بودند گذشته بود. سنجابکهای جدید وارد سنجابستان شده بودند 🐿️🐿️. نرمین و برفین سنجابستان را به سنجابکهای جدید نشان میدادند 👀. دم دراز گفت: «بچهها نظرتون چیه ادامهی گردش رو بریم سمت جنگل امید؟» 🌲🌞 سنجاب کوچولوها با تعجب پرسیدند: «کجا؟ جنگل امید؟ جنگل امید دیگه کجاست؟» 🤔❓ پرزی جواب داد: «جنگل امید خیلی جای قشنگیه، ما خودمون این اسمو براش انتخاب کردیم!» 😊🌳 نرمین ادامه داد: «ما با کمک هم اون قسمت از جنگل رو سرسبز و پر درخت کردیم!» 🌿🌲🌳 برفین با هیجان بیشتری گفت: «بله بعد از کلی سختی و تلاش! میدونی من چند تا چاله با همین دستهای خودم کندم؟! بیشتر از ده تا چاله بزرگ!» 🙌🕳️🕳️🕳️ «موافقید زودتر بریم تا از نزدیک بهشون نشون بدیم؟» بچهها بلند گفتند: «هوراااااااااا» 🎉🎉🎉 وقتی به آنجا رسیدند کلی درخت کوچک و زیبا دیدند 🌱🌳🌸. یکی از سنجاب کوچولو ها پرسید: «نرمین اینا چیه که روی درختها وصل شده؟» 🤨 نرمین گفت...
