
پاییز

از کتاب
باغچهی ما پاییز پیش ۲
پیش ۲پاییزآبانهفته دوم
۰۰:۰۰۰۰:۰۰
سنجابکها در سنجابستان مشغول بازی بودند، اما دمدراز خیلی خوشحال نبود.
خانم سنجابی گفت: «دمدراز، به نظرم کمی ناراحت هستی.»
دمدراز با ناراحتی گفت: «بله، خانم سنجابی! پاییز اصلاً خوب نیست. من نمیتوانم امروز با بچهها قایمباشک بازی کنم. قایمباشک بازی کردن توی پاییز اصلاً خوب نیست، چون نمیشود پشت برگها قایم شد.…
