
بازگشت به خانه

از کتاب
باغچهی ما بهار پیش ۱
پیش ۱بهارخردادهفته سوم
۰۰:۰۰۰۰:۰۰
بچهها 🐿️🐢 تصمیم گرفتند چند روزی را در خانهی ماهان 👦 و سنجین 🐿️ بمانند تا بیشتر با شهر 🏙️ آشنا شوند.
روزها را با سنجین و آقای همسایه 👨🦳 میگذراندند،
از ساختمانهای بلند 🏢 تعجب میکردند و در پارکها 🌳 با شادی 😄 بازی میکردند 🎠.
اما دلتنگی جنگل 🌲 همیشه در دلشان بود ❤️.
هیچجا به اندازه جنگل 🌿 خوش…
